5 תשובות
הכותבת האהובה עליי כן יש שם הרבה סמאט כי זה מאפיה.ממש מומלץ. אבל לפני שמתחילים הקאמורה קרטל יש עוד סדרה לפניה נקראת נולדו לדם
זה הסדר:
ברית של כבוד/לוקה ויטיאלו
ברית של חובה
ברית של שנאה
ברית של פיתוי
ברית של נקמה
ברית של אהבה
נאמנות מעוותת
פיתוי מתוק
רגשות מעוותים
גאווה מעוותת
קשרים מעוותים
ברית מהעבר
ברית של דם
לבבות מעוותים
כמיהה שברירית
תאווה מעוותת
על כנפי החטא כרך א'
על כנפי החטא כרך ב'
אל תהומות הלב
זה הסדר:
ברית של כבוד/לוקה ויטיאלו
ברית של חובה
ברית של שנאה
ברית של פיתוי
ברית של נקמה
ברית של אהבה
נאמנות מעוותת
פיתוי מתוק
רגשות מעוותים
גאווה מעוותת
קשרים מעוותים
ברית מהעבר
ברית של דם
לבבות מעוותים
כמיהה שברירית
תאווה מעוותת
על כנפי החטא כרך א'
על כנפי החטא כרך ב'
אל תהומות הלב
שואל השאלה:
כשכתבת ברית של כבוד ולוקה ויטיאלו אלו שני ספרים שונים אני חושהת לקרוא את שניהם כאילן? או שזה אותו דבר לא ככ הבנתי
כשכתבת ברית של כבוד ולוקה ויטיאלו אלו שני ספרים שונים אני חושהת לקרוא את שניהם כאילן? או שזה אותו דבר לא ככ הבנתי
אנונימית
זה אותו ספר פשוט מנקודת מבט שונה
ברית של כבוד זה מנקודת המבט של אריה
לוקה ויטיאלו זה מנקודת המבט של לוקה
אבל מומלץ לקרוא את שניהם כי יש דברים שכתובים בלוקה ויטיאלו ולא בברית של כבוד ולהיפך
ברית של כבוד זה מנקודת המבט של אריה
לוקה ויטיאלו זה מנקודת המבט של לוקה
אבל מומלץ לקרוא את שניהם כי יש דברים שכתובים בלוקה ויטיאלו ולא בברית של כבוד ולהיפך
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
אה סבבה תודה
אה סבבה תודה
אנונימית