6 תשובות
זה בסדר זה יגיע בסוף גם אני הייתי ככה
גם אני הייתי ככה והיום אני מצטערת שככה חיכיתי לזה
שואל השאלה:
מלכת הרמיקוב, אין סיכוי שלא הרגשת ככה לפני שקיבלת. ובכללי זה משהו שאני רוצה לא כדי לסבול, כדי להיות כזה עם כל החברות שלי
אנונימית
אל תדאגי יהיה לך מספיק זמן להיות עם מחזור
^^אני הייתי עצובה כשזה הגיע
ישלך עוד הרבה זמן אל תדאגי
תגידי תודה ותשתקי
חצופה עוד מעזה להתלונן