9 תשובות
כן אבל אנלא שומעת אותו ממש
mercy/treat u better
mercy/treat u better
וואו הוא הקראש
אנונימי
כן הוא נחמד אבל אני לא שומעת שירים שלו
^^^ למה ?
אנונימי
אני לא מכירה ממש את השירים שלו אבל יש לו ולקראש שלי את אותו השם
אנונימית
כןן כל כך הוא הזמר האהוב עלי השירים שלו מושלמים והוא פשוט מדהיםם
אני אוהבת את כל השירים שלו אבל אלה האהובים עליי:
treat you better
mercy
stitches
there's nothing holdin me back
in my blood
i know what you did last summer
imagination
aftertaste
אני אוהבת את כל השירים שלו אבל אלה האהובים עליי:
treat you better
mercy
stitches
there's nothing holdin me back
in my blood
i know what you did last summer
imagination
aftertaste
^הייתי בטוחה את שאלת
לא מכירה שירים שלו ולא שומעת מוזיקה באנגלית גם לא בסגנון שלו באופן כללי אני ממש לא אוהבת את זה אז...
לא מכירה שירים שלו ולא שומעת מוזיקה באנגלית גם לא בסגנון שלו באופן כללי אני ממש לא אוהבת את זה אז...
לא. למה כול הפלטפורמת מוזיקה מלאה בשיט שלו?!
^מה הבעיה גם כולם חופרים פה על הביטלס ופרדי מרקורי ולאף אחד לא אכפת. אז תתעלם. יש לך בעיה אל תענה לשאלות שקשורות אליו.
באותו הנושא: