9 תשובות
לא
לא זה אסור
גבר חלש!!!
גבר חלש!!!
אם יש לך שליטה עצמית.....על תשבור אחי. לשבור תמיד אפשר, בוא נראה אותך שולט עוד יום!!
אל תשבור.
המסורת הזו מראה את היכולות הטובות ביותר שלך, תלמד להתאפק.
אל תאכזב אותנו.
המסורת הזו מראה את היכולות הטובות ביותר שלך, תלמד להתאפק.
אל תאכזב אותנו.
אנשים לא ממש מבינים שלדעת רבים המטרה זה לא לאונן, לא העניין של הוצאת זרע, אבל אני חושב שכדאי לך לנסות לא לשבור, רק כדי להוכיח לעצמך שיש לך את הכוח רצון לעשות את זה ולהתמודד עם זה
זה מסורת אח שלי
קל לזרוק לאוויר את המילים טרנד, אתגר שאתה מזלזל בדבר
ואף אחד לא כופה על אף אחד לכבד את המסורת הזאת
מי שרוצה לוקח בה חלק ומי שלא לא
קל לזרוק לאוויר את המילים טרנד, אתגר שאתה מזלזל בדבר
ואף אחד לא כופה על אף אחד לכבד את המסורת הזאת
מי שרוצה לוקח בה חלק ומי שלא לא
אנונימי
אל תישבר אתה סתם תיחשב בתור חלש
אל תשבור, אסור לשפוך זרע לבטלה. לא רק ב"נובמבר", אלא אף פעם לא.
כשתתחתנו תעשה איתה מה שצריך כמובן בטהרת המשפחה.
כשתתחתנו תעשה איתה מה שצריך כמובן בטהרת המשפחה.
אל תשבור, וכל האלה פה שכותבים שזה אתגר מטומטם לא מבינים שזו מ ס ו ר ת
אנונימי
באותו הנושא: