10 תשובות
אי אפשרר אני 24.7 עםם
אצלי זה כבר ממזמן לא רלוונטי אבל כרגע אני יכולה לומר לך שלזרוק את הקופסא הנוכחית זה יקל אפילו בקצת
^חחח מה היא תעשה בזה שהיא תזרוק אחתת היא תקנה שובב זה ממכרר
שואל השאלה:
יש לי לפחות 10
אנונימית
^נשבעת שגם לי
שואל השאלה:
וזה לא עושה לכן כאבי בטן?
אנונימית
עושה כשאני לא אוכלת מלאא זמן
אין קשר בין זה למסטיקים אבל קשה להפסיק
קשה להפסיק כמו עם זירו או כל דבר אחר אבל זה אחד מהספטומים ואם את באמת רוצה לצאת מזה ולשחרר כל דבר שקשור לזה אז ממליצה כל פעם לאכול פחות מסטיק ביום וזה יכזור