8 תשובות
רבין היה שמאלני... זה ידוע..
אנונימית
שואל השאלה:
השלום עם מצרים וירדן - עוד אפשר להבין, כי שם היה עוד שלום אמיתי.
אבל עם הפלסטינים? שביצעו פה פיגועים כמעט כל יום? איך הוא יכל לתת לרוצחים נשקים?
ערפאת היה נוכל גדול מאוד..
השלום עם מצרים וירדן - עוד אפשר להבין, כי שם היה עוד שלום אמיתי.
אבל עם הפלסטינים? שביצעו פה פיגועים כמעט כל יום? איך הוא יכל לתת לרוצחים נשקים?
ערפאת היה נוכל גדול מאוד..
אנונימי
רבין היה שמאלני קיצוני הוא פעם אמר " בשביל השלום היו קורבנות " הוא האמין שהדרך היחידה להביא שלום זה ללכת לטובת הפלסטינים .
זה מאוד מפתיע שכולם עיוורים לעובדה שהוא התעלם בזמנו מהמצוקה שחוו מיליוני ישראלים מהפיגועים שקרו בגללו
כל מה שעניין אותו זה הפלסטינים . הוא היה כל כך מקובע ובטוח בדרך שלו וזו התוצאה
זה מאוד מפתיע שכולם עיוורים לעובדה שהוא התעלם בזמנו מהמצוקה שחוו מיליוני ישראלים מהפיגועים שקרו בגללו
כל מה שעניין אותו זה הפלסטינים . הוא היה כל כך מקובע ובטוח בדרך שלו וזו התוצאה
אנונימי
יש כמה סיבות.
המרכזית היא כדי שהם יוכלו לשלוט בעצמם, בלי שישראל תצטרך להתערב בתוך העניינים של הרצועה והגדה המערבית.
וזה עבד, אין אפילו הרוג ישראלי אחד שנרצח בידי כוחות השיטור הפלסטינים.
המרכזית היא כדי שהם יוכלו לשלוט בעצמם, בלי שישראל תצטרך להתערב בתוך העניינים של הרצועה והגדה המערבית.
וזה עבד, אין אפילו הרוג ישראלי אחד שנרצח בידי כוחות השיטור הפלסטינים.
שואל השאלה:
^ מה אתה אומר..
כמות הדם היהודי שנשפך פה .. 1200+ יהודים נרצחו בגלל הסכמי אוסלו ומה שהוא עשה..
שום דבר טוב לא יצא מזה..
^ מה אתה אומר..
כמות הדם היהודי שנשפך פה .. 1200+ יהודים נרצחו בגלל הסכמי אוסלו ומה שהוא עשה..
שום דבר טוב לא יצא מזה..
אנונימי
^שאפילו לא אחד מהם נרצח בידי כוחות השיטור הפלסטינים...
והאמת שיצא הרבה טוב, יצא לישראל להפסיק לשלוט באופן ישיר ברוב ערביי ארץ ישראל.
והאמת שיצא הרבה טוב, יצא לישראל להפסיק לשלוט באופן ישיר ברוב ערביי ארץ ישראל.
שואל השאלה:
ומה כל זה שווה אם איבדו כזו כמות של יהודים בפרקי זמן כאלו קצרים?
ומה כל זה שווה אם איבדו כזו כמות של יהודים בפרקי זמן כאלו קצרים?
אנונימי
שואל השאלה:
הטרור עצר? יש שלום? לא.
מסקנה פשוטה: הסכמי אוסלו היו שקריים, וערפאת עשה טריק לרבין ופיתה אותו להבין לו נשקים.
הטרור עצר? יש שלום? לא.
מסקנה פשוטה: הסכמי אוסלו היו שקריים, וערפאת עשה טריק לרבין ופיתה אותו להבין לו נשקים.
אנונימי