4 תשובות
תכלס יום הזיכרון לרבין הוא ברביעי לנובמבר אז זה לא ממש נחשב, חוץ מזה זה לא תירוץ כל כך
גם לי יש מבחן מחר.. אבל אין מה לעשות כי זה לא איזה יום שלא לומדים בו או איזה יופ שצריך להיות מוקדש כולו לנושא הזה..
אין בעיה עם זה.. זה סתם תירוץ למה לא לעשות
^
יום הזיכרון לרבין הוא בי"ב בחשוון לפי החוק בישראל
יום הזיכרון לרבין הוא בי"ב בחשוון לפי החוק בישראל
באותו הנושא: