2 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי
תודה
אוקיי
תודה
אנונימי
להתקע בקריון זה לא ממש אפשרי אבל נגיד ומישהו כן נתקע בקריון אז כל החנויות נעולות ממש טוב ואחד שלא יודע לפרוץ מנעולים או לפרוץ לחנויות לא יצליח ויפעיל את האזקה
אבל נגיד וזה כן קורה(למרות שזה לא ממש מציאותי) אז אם הבן אדם לקח אוכל או שתייה כנראה הבעלים של החנות יבקש ממנו לשלם על זה (כל הקריון מצלמות לא היה קשה לראות מי לקח ומה) אבל לא יעשו לו כלום בכל זאת אוכל מים זה דבר חשוב ואפשר להבין את המצב שלו אבל אם מישהו ננעל בקריון ומצליח לפרוץ לחנות או לעמדות האלה שמוכרים בהם דברים נגיד טלפונים והוא לקח אחד אז כנראה שיאשימו את הבן אדם בגנבה אם הבעלים יחליט להגיש תלונה או אם הבעלים היה נחמד הוא רק יבקש את התשלום על הטלפון(כמובן שהם הבן אדם מסרב לשלם הוא יכול להגיש תלונה כי זה נחשב גנבה)
אבל נגיד וזה כן קורה(למרות שזה לא ממש מציאותי) אז אם הבן אדם לקח אוכל או שתייה כנראה הבעלים של החנות יבקש ממנו לשלם על זה (כל הקריון מצלמות לא היה קשה לראות מי לקח ומה) אבל לא יעשו לו כלום בכל זאת אוכל מים זה דבר חשוב ואפשר להבין את המצב שלו אבל אם מישהו ננעל בקריון ומצליח לפרוץ לחנות או לעמדות האלה שמוכרים בהם דברים נגיד טלפונים והוא לקח אחד אז כנראה שיאשימו את הבן אדם בגנבה אם הבעלים יחליט להגיש תלונה או אם הבעלים היה נחמד הוא רק יבקש את התשלום על הטלפון(כמובן שהם הבן אדם מסרב לשלם הוא יכול להגיש תלונה כי זה נחשב גנבה)
אנונימית
באותו הנושא: