7 תשובות
זה ארוטיקה אז הייתי אומרת מעל 16
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
ואי ספר מושלם אני קראתי אותה בגיל 13 והייתי בסדר לגמרי עם זה אבל הייתי אומרת 15 כזה
שואל השאלה:
יש הרבה מין?
18+ וכן יש שם הרבה סמאט כי זה מאפיה
ספר מהמם ובכללי כל הסדרה
כן יש די הרבה מין אבל הסיפור מושלם ולי הוא עשה מזה טוב בלב באמת