7 תשובות
זה ארוטיקה אז הייתי אומרת מעל 16
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
למה?
ואי ספר מושלם אני קראתי אותה בגיל 13 והייתי בסדר לגמרי עם זה אבל הייתי אומרת 15 כזה
שואל השאלה:
יש הרבה מין?
יש הרבה מין?
18+ וכן יש שם הרבה סמאט כי זה מאפיה
ספר מהמם ובכללי כל הסדרה
ספר מהמם ובכללי כל הסדרה
16 לדעתי
כן יש די הרבה מין אבל הסיפור מושלם ולי הוא עשה מזה טוב בלב באמת