9 תשובות
דוקטור סטריינג
ואנטמן
ואנטמן
דראקס ימות בשומרי הגלקסיה 3
^^^מה הסיכויים? כתבנו באותו זמן:)
יש מצב שדוקטור סטריינג ^^^^ אמאלה הוא מושלם לא באלי שהוא ימותת
אהה נכון גם רוקט ודראקס
נאמור מאחר שהוא הנבל בסרט הבא
^^ מסכימהה
באקי לא יהיה הבא אבל בדוק הוא ימות בקרוב
אנונימית
יש לי תחושה ש
דראקס/רוקט - בשומרי הגלקסיה 3
הצרעה - אנטמן קוואטמניה
דוקטור סטריינג' - סיקרט וורס
דראקס/רוקט - בשומרי הגלקסיה 3
הצרעה - אנטמן קוואטמניה
דוקטור סטריינג' - סיקרט וורס
באותו הנושא: