6 תשובות
זה ממש חמוד
אבל אם זה מפריע לך תציעי להתחלק
אבל אם זה מפריע לך תציעי להתחלק
תלוי בכם כל זוג הוא שונה. לדעתי האישית זה לא נכון שרק צד אחד ישלם ובמיוחד אם אתם בזוגיות ולא בדייטים ראשונים אז צריך (לדעתי) להתחלק. פעם את משלמת פעם הוא.
אבל שוב, זה תלוי בכם.. אם הוא רוצה לשלם אז זה משהו אחר.
אבל שוב, זה תלוי בכם.. אם הוא רוצה לשלם אז זה משהו אחר.
כן לא סבבה
לדעתי אחרי תקופת זמן כדי שגם את תשלמי לפעמים בכל זאת אתם יוצאים תקופה מאוד ארוכה
לדעתי זה מתאים וחמוד בהתחלה אבל שנתיים זה המון
זה תלוי בכם, תלוי אם את מציעה לשלם והוא מחליט שזה עליו..
לדעתי האישית ומניסיון אישי יש בזה בעייתיות מסוימת כי זוגיות לא אמורה להסתכם בחצי-חצי או "פעם אני פעם אתה", אלא במצב שכל אחד נותן 100% מעצמו, שלפחות שיהיה מצב שיש השקעה דו צדדית או ניסיון להשקעה דו צדדית בקשר.
אבל, אם יש לו את היכולת הכלכלית לזה, הוא עושה את זה באהבה ואת מציעה והוא לא נותן לך כדי לפנק אותך, יכול להיות שזה עובד לכם וזה אחלה.
תציעי לשלם אם את לא מציעה ותראי איך הוא מגיב, יש אנשים שלא נעים להם, יש אנשים גם שיש לך מחשבה כזה של "אני לא נותן למישהו אחר לשלם עלי" וכדומה.
לדעתי האישית ומניסיון אישי יש בזה בעייתיות מסוימת כי זוגיות לא אמורה להסתכם בחצי-חצי או "פעם אני פעם אתה", אלא במצב שכל אחד נותן 100% מעצמו, שלפחות שיהיה מצב שיש השקעה דו צדדית או ניסיון להשקעה דו צדדית בקשר.
אבל, אם יש לו את היכולת הכלכלית לזה, הוא עושה את זה באהבה ואת מציעה והוא לא נותן לך כדי לפנק אותך, יכול להיות שזה עובד לכם וזה אחלה.
תציעי לשלם אם את לא מציעה ותראי איך הוא מגיב, יש אנשים שלא נעים להם, יש אנשים גם שיש לך מחשבה כזה של "אני לא נותן למישהו אחר לשלם עלי" וכדומה.