8 תשובות
כן, זה לא הרבה כסף וזה שלושה חודשים ראשונים חינם. ממש משנה את החיים חחח
שווה מאוד
שואל השאלה:
^^רשום לי שזה חודש חינם
אנונימית
עכשיו אני שומעת בדיוק נו
יש לי פרוץ זה מגיע עם פרימיום
שואל השאלה:
אמאלהה מה את עושה פה ליאןן
אנונימית
כן! זה שווה אני עשיתי נו צעשי כבר נויה
כן
וזה שווה