2 תשובות
תלוי.
יש לי טבית עם אבן סברובסקי ולא ממולץ להתקלח איתה...
הם יפים, מחזיקים, רק... כמו על כל דבר- צריך גם לשמור על זה.
הם מחזיקים ממש טוב, רק צריך לדעת לשמור עליהם ממש טוב