8 תשובות
עד 1200
אנונימית
מה^
תלוי בהבה דברים אי אפשר להגיד ככה
את צריכה פוט להיות הגרעון קלורי
את בודקת מה ה bmr שלך וכמה פעילות את עושה במהלך היום ומורידה מזה בערך 300
לרוב האנשים זה יוצא בערך 1500/1700
את במשקל תקין. ומאוד יפה. מה שאומר שמה שאת אוכלת לא מה שמשפיע עליך.
תעשי הליכות יותר או פעילות גופנית תשתי הרבה מיים ואל תאכלי יותר מידי שטויות ואוכל לא בריא.
אם היא תאכל 1700 קלוריות היא רק תשמין,במיוחד שהיא לא מתאמנת
אנונימית
^ממש לא אל תטעי אנשים!!
וככה אנשים מתחיל הפרעות אכילה. עם אנשים שמגיבים דברים כמו שהגבת עכשיו. זה גם למה את באנונימית כי את מתביישת במה שאמרת.
אני אומרת מנסיון..ביומיום אף אחד לא אוכל ככה
אנונימית