13 תשובות
טייץ
טייצ נראה לי
טייץ
טייץ יגרד לך, עדיף ג'ינס לא צמוד ואם יש לך פדלפון אז עוד יותר עדיף
ג'ינס אבל לא צמוד
אולי רחב או פדלפון
אולי רחב או פדלפון
הייתי בסוסים פעם ואני חייבת להגיד לך שטייצ הכי נוח וחולצה אוברסייז
תקשיבי, אני מדברת מתוך ניסיון, ג'ינס הכי נוח.
זה לא מגרד, זה מחמם יותר(במיוחד בחורף כשיותר קר), פחות פוצעה ופחות מחליק.
זה לא מגרד, זה מחמם יותר(במיוחד בחורף כשיותר קר), פחות פוצעה ופחות מחליק.
^ איזה סגנון את רוכבת? שמים גינס יותר במערבי
עדיף טייץ
עדיף טייץ
^ווסטרן אבל אני אמורה להתחיל גם אינגליש, אני פשוט לא יודעת מתי
^ יואו בהצלחה
אני ממש נהנת באינגליש אבל זה הפוך *לגמרי* מווסטרן
אני ממש נהנת באינגליש אבל זה הפוך *לגמרי* מווסטרן
^רכבתי בסדנה פעם אחת וזה שבר לי את הגב!
אבל עדיין מחכה לזה :)
אבל עדיין מחכה לזה :)
^ וואי כן אינגליש זה הורג את הגוף תתכונני
בהצלחה 3>
בהצלחה 3>
^תודה 3>
באותו הנושא: