6 תשובות
בטחח
אנונימית
תלכי
תלכי בסוף תמיד מתבאים כי היה משהו מענין
שואל השאלה:
מה ללכת גם אם אין לי מצב רוח לצאת מהבית ולהיפגש עם חברות?
אנונימית
כשתיהי שם עם כולם וזה בטוח יבוא לך אנרגיה ואם לא מקסימום תלכי מוקדם