13 תשובות
תודה על הפריקה חביבי
יש לך טייפ פשוט
שואל השאלה:
אני לא זה הקטע
אנונימי
שואל השאלה:
בבקשה
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא טייפ לא מדבר עם קטינות פשוט ואני חייב לעבוד על ה אם עם הזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 18 זה נראה לכם נורמלי שאני אדבר אם ילדה בת 15 או פחות
אנונימי
עם*
וכן אם היא מרגישה בנוח ואם אתה מרגיש בנוח
יש פה מלא בנות בוגרות יותר
ומזכירה זה לא אתר בשביל להכיר חברים/בני זוג ועוד
אם אתה בן 18 באמת הגיע הזמן לעבוד על אם ועם
ובתכלס זה ממש תלוי על מה אתם מדברים..
שואל השאלה:
ברור אבל יש יוצאי דופן
אנונימי
שאני הייתי בת 15 אנשים בני 18 דיברו אותי כמו דוד שלי, המוכר בחנות, המלצר החתיך שאני זוכרת, חיל מלשבי d:
אז אתה לא לבד חביבי *נשיקה*
אל תעשה את זה?
לא הבנתי מה השאלה או מה אתה מנסה להגיד
עם*
ואם זה מוזר לך אז אל תדבר
אז אל תדבר ...