13 תשובות
תודה על הפריקה חביבי
יש לך טייפ פשוט
שואל השאלה:
אני לא זה הקטע
אני לא זה הקטע
אנונימי
שואל השאלה:
בבקשה
בבקשה
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא טייפ לא מדבר עם קטינות פשוט ואני חייב לעבוד על ה אם עם הזה
זה לא טייפ לא מדבר עם קטינות פשוט ואני חייב לעבוד על ה אם עם הזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 18 זה נראה לכם נורמלי שאני אדבר אם ילדה בת 15 או פחות
אני בן 18 זה נראה לכם נורמלי שאני אדבר אם ילדה בת 15 או פחות
אנונימי
עם*
וכן אם היא מרגישה בנוח ואם אתה מרגיש בנוח
יש פה מלא בנות בוגרות יותר
ומזכירה זה לא אתר בשביל להכיר חברים/בני זוג ועוד
וכן אם היא מרגישה בנוח ואם אתה מרגיש בנוח
יש פה מלא בנות בוגרות יותר
ומזכירה זה לא אתר בשביל להכיר חברים/בני זוג ועוד
אם אתה בן 18 באמת הגיע הזמן לעבוד על אם ועם
ובתכלס זה ממש תלוי על מה אתם מדברים..
ובתכלס זה ממש תלוי על מה אתם מדברים..
שואל השאלה:
ברור אבל יש יוצאי דופן
ברור אבל יש יוצאי דופן
אנונימי
שאני הייתי בת 15 אנשים בני 18 דיברו אותי כמו דוד שלי, המוכר בחנות, המלצר החתיך שאני זוכרת, חיל מלשבי d:
אז אתה לא לבד חביבי *נשיקה*
אז אתה לא לבד חביבי *נשיקה*
אל תעשה את זה?
לא הבנתי מה השאלה או מה אתה מנסה להגיד
לא הבנתי מה השאלה או מה אתה מנסה להגיד
עם*
ואם זה מוזר לך אז אל תדבר
ואם זה מוזר לך אז אל תדבר
אז אל תדבר ...
באותו הנושא: