7 תשובות
אם את לא בעוד מסגרות (חות מבצפר) או חוגים אז זה לא כזה קשה הייתה תקופה שהייתי גם בסטודיו לריקוד וגם זה וזה היה עמוס ממש ולא היה לי כמעט זמן פנוי
אנונימית
זה לא מעט זמן , כמו שאמרו כבר יש גם מלא זמן מעבר לזמן עם החניכים, כמו ישבצים טיולי הכנה ופעולות שכבג וימי עבודה אבל סהכ אני מאוד נהנתי בזה ואני ממשיך בזה למרות שזה תופס לי את כל אחר הצהריים ובסופו של דבר אני לא מתחרט על זה כי אם לא הייתי הולך לשם אז הייתי בטלפון וחוץ מזה מכירים מלאא חברים חדשים
אני מדריכה בכנפיים של קרמבו, וזה כל החיים שלי.. שם אני לומדת למבחנים יש לי מלא חברים משם זה כמעט כל השבוע להיות בזה צריך לדעת לחלק את הזמן נכון פשוט
אנונימית
רכזת בכנפיים של קרמבו - אין לי חיים זה תופס הכל אבל שווה את זה רצח
ניהול זמן זה המפתח.
אני הייתי סטודנט באוניברסיטה, פעיל בתנועת נוער, השתתפתי במספר תוכניות נוספות, עבדתי ועשיתי כמות יחידות בגרות שלא תבייש אף אחד ועדיין היה לי זמן להוסיף עוד דברים שאני ארצה לעשות כמו לצאת לטיולים וחופשות פרטיות שלי.
אין שום דבר שחוסם אותך אם אתה רק רוצה.
אני הייתי סטודנט באוניברסיטה, פעיל בתנועת נוער, השתתפתי במספר תוכניות נוספות, עבדתי ועשיתי כמות יחידות בגרות שלא תבייש אף אחד ועדיין היה לי זמן להוסיף עוד דברים שאני ארצה לעשות כמו לצאת לטיולים וחופשות פרטיות שלי.
אין שום דבר שחוסם אותך אם אתה רק רוצה.
ממש תלוי באיזו תנועה וסניף.. אי אפשר להגיד
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח אין לך חיים חוץ מזה
באותו הנושא: