7 תשובות
בלאק אדם
אור השטן זה סרט אחלה 7/10
אמרו לי שנחמד
שואל השאלה:
תודה :) יש לכם עוד המלצות אולי?
אנונימי
אור השאן זה בזבוז זמן, סרט גרוע.
ממליצה על בלאק אדם, תהיו העיניים שלי והאלווין.
בלאק אדם
שואל השאלה:
^^
בסוף הלכנו לתהייו העיניים שלי, אני אהבתי חברים שלי ישנו כל הסרט חחח
מי שרוצה לראות היו קטעים טיפה משעמים אבל סרט סבבה 6/10
אנונימי