7 תשובות
בלאק אדם
אור השטן זה סרט אחלה 7/10
אמרו לי שנחמד
שואל השאלה:
תודה :) יש לכם עוד המלצות אולי?
תודה :) יש לכם עוד המלצות אולי?
אנונימי
אור השאן זה בזבוז זמן, סרט גרוע.
ממליצה על בלאק אדם, תהיו העיניים שלי והאלווין.
ממליצה על בלאק אדם, תהיו העיניים שלי והאלווין.
בלאק אדם
שואל השאלה:
^^
בסוף הלכנו לתהייו העיניים שלי, אני אהבתי חברים שלי ישנו כל הסרט חחח
מי שרוצה לראות היו קטעים טיפה משעמים אבל סרט סבבה 6/10
^^
בסוף הלכנו לתהייו העיניים שלי, אני אהבתי חברים שלי ישנו כל הסרט חחח
מי שרוצה לראות היו קטעים טיפה משעמים אבל סרט סבבה 6/10
אנונימי
באותו הנושא: