7 תשובות
זה בסדר אבל הייתי ממליצה שתחכה קצת בין עגיל לעגיל
שואל השאלה:
כמה לחכות בערך?
אנונימית
^חודש, עד העגיל הראשון מחלים
אני חושבת שאם את מחטאה זה בסדר אבל את צריכה לשאול את מי שעושה לך את העגיל שתהיה לך תשובה יותר מדויקת
כן אבל קחי בחשבון שזאת תהיה החלמה די קשה ואת לא תוכלי לישון על האוזן ותעשי את זה רק במקום שהוא ממש מקצועי ועם מחט
כל עוד את יכולה לספוג את הכאב זה סבבה