תשובה אחת
שואל השאלה:
הרי מתי שמקבלים משכורת חודשית מהוועד של הבניין אז זה לקחת את הכסף וזהו מבלי לחתום על כלום?
הרי מתי שמקבלים משכורת חודשית מהוועד של הבניין אז זה לקחת את הכסף וזהו מבלי לחתום על כלום?
אנונימית
באותו הנושא: