8 תשובות
לא. עזבה אותך? תראה לה שאתה לא שם עלייה ותמשיך הלאה
שואל השאלה:
אבל אני כן שם עליה
אנונימי
אבל תראה לה שאתה לא. תמשיך הלאה אנשים באים הולכים אלה שהולכים תתן להם ללכת הם רק הפסידו
אם אתה מרגיש שאתה רוצה אז כן ברור
אם היא תנפנף אותך אז תפסיק
הצעתי למישהי אמרנ לי לא ואנחנו בקשר כבר שנה אחרי אל תקשיב להם אם היא לא תיהיה חברה שלך לפחות ידידה
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה זה אגו שלי
וחוסר ביטחון עצמי שלי
אנונימי
האמת שזה ממש בסדר. לדעתי לפחות.
רק אם זה באמת בשביל לדעת מה איתה.
^^גם אני בלי ביטחון עצמי בשיט אבל לימדתי את עצמי לשים זין
עדיין לא עובד לי ככ אבל היא זאת ששינתה אותי
אני הייתי במצב שגם בכיתה ח לא דיברתי עם בנות מחוסר ביטחון
עדיין חסר לי מלא אבל היא זאת ששינתה אןתי קיצר מה שאני אומר זה שתעשה תצעד בלי לחשוב לשנייה יצא מזה רק טוב
אנונימי