63 תשובות
מסכימה! כל הכבוד.
אנונימית
רגע, מה עם המפץ הגדול?
אנונימי
לא לא מסכים עם כלום בעיקר עם העברית הזאת !
אומללים, זה מה שחיפשתם? לרדת על העברית שלו?
תתבגרו.
שואל השאלה צודק בפוסט שלו!
תתבגרו.
שואל השאלה צודק בפוסט שלו!
אנונימית
זהו שאתה מניח פה שחייב להיות משהו מעבר, ופה אני חושב אחרת.
אין משהו מעבר, הסיבה היחידה שאתה נמצא פה בעולם הזה היא כי ההורים שלך קיימו יחסי מין. לא מעבר. אין באמת את ה"מטרה הנעלית" של האנושות חוץ מלהתרבות עד שניכחד ולשפר את רמת החיים שלנו בכל דור ודור עד היכחדות האנושות.
נ.ב -
בדיוק המילה שאמרת, תודעה.
תודעה היא פונקצייה במוח או מה שאתה קורא לו "נשמה". המוח מספיק מפותח בשביל להיות בעל הפונקציה הזו המקנה לנו את חופש המחשבה ואת הערכים המוסריים בהם אנחנו דוגלים (מעשים טובים)
אין משהו מעבר, הסיבה היחידה שאתה נמצא פה בעולם הזה היא כי ההורים שלך קיימו יחסי מין. לא מעבר. אין באמת את ה"מטרה הנעלית" של האנושות חוץ מלהתרבות עד שניכחד ולשפר את רמת החיים שלנו בכל דור ודור עד היכחדות האנושות.
נ.ב -
בדיוק המילה שאמרת, תודעה.
תודעה היא פונקצייה במוח או מה שאתה קורא לו "נשמה". המוח מספיק מפותח בשביל להיות בעל הפונקציה הזו המקנה לנו את חופש המחשבה ואת הערכים המוסריים בהם אנחנו דוגלים (מעשים טובים)
הוא לא צודק כי הוא לא אמר שום דבר... הוא פשוט אמר שיש אלוהים וזהו, לא באמת הציג טענה קונקרטית ולכן אני לא מסכים
עכשיו במקון לדבר עלינו תדבר על אלוהים ואתה תבין שזה הרבנ פחות הגיוני
שואל השאלה:
^ מדבר על אלוקים לא נשמע הגיוני שהוא חיי לנצח נכון כי המוח שלך מוקבל בדברים כי בו נסביר לך משהו לאלוקים אין גוף ואין לו דמות הגוף אין לא רגשות ואין לו כלום הוא רוחני והוא אור עצום
^ מדבר על אלוקים לא נשמע הגיוני שהוא חיי לנצח נכון כי המוח שלך מוקבל בדברים כי בו נסביר לך משהו לאלוקים אין גוף ואין לו דמות הגוף אין לא רגשות ואין לו כלום הוא רוחני והוא אור עצום
אנונימי
אני כן מאמין, גם אמרו פה על המפץ הגדול, אבל אומרים שהמפץ הגדול הוא תחילת היקום, במרחב ובזמן. ואני תוהה איך משהו היה יכול להתחיל לפני שיש זמן? אני יודע שזה שיקולים גדולים יותר, אבל גם כנראה יש כוח מעל שגורם לדברים כאלה, ועל אחת כמה וכמה כשאנחנו בקושי יודעים כל כך קצת על היקום שלנו, ולא לדבר על יקומים אחרים אם בכלל יש. אז אנחנו לא יכולים להיות בטוחים, אבל אני מאמין שיש. (זאת לא רק הסיבה, אבל לגבי מה שאמרו)
אני לא משום שזה נוגד את מה שאני וזה מונע ממני לעשות דברים שגורמים לי סליחה. ואני גם רוצה לעבוד במה שבא לי ולהתחתן אם אני רוצה ועם מי שאני רוצה. וגם אני לא רוצה ילדים ויחס שקיבלתי ממאמינים גרם לי לא לרצות להיכנס לדת אף פעם. אני כן חושב שהקונספט של אלים הוא מעניין ואני אהנה לחקור תרבויות ואלים שקשורים אליהם אך אני לא מעוניין בלהאמין באחד בעצמי. וגם אני צריך הוכחה מדעית למשהו כדי להאמין בו
אני כן מאמינה באלוקים אבל אני מבינה למה אנשים לא מאמינים באלוקים וזה ממש סבבה כשבן אדם לא מאמין
אני היחיד שלא הבנתי מה הוא כתב בתיאור?
חטפתי שבץ כשניסיתי לקרוא את זה
עני מסקים מעוד
קודם תלמד לכתוב ואז נדבר מותק
שניצל
אולי אין מעבר לזה, לא נדע
אנחנו התפתחנו בתור בקטריות כמו כל צמח ויצור חי על פני הכדור הזה והאבולוציה שינתה כל יצור לדרך שונה. אנחנו למשל התפתחנו דרך קוף שקוראים לו הומו משהו לא זוכרת כל כך וטוב ורע זה מונח שבי האדם המציאו אחרי שהם למדו לתקשר במילים ובכתב לאחר מאות אלפי אם לא מליוני שנים והמציאו את התרבות עם הזמן ואת כל הדבר הזה שקוראים לו דת. אז לא אני לא מאמינה באלוהים לפי דעתי כל זה זאת המצאה של בני האדם בתור תירוץ ללמה אנחנו קיימים ובגלל שלא יכלו למלא את השאלה הזאת פעם אז המציאו את הדת את האלים וכל מני תרבויות שונות שמתבססות על ישות עליונה שיצרה הכל.
שואל השאלה:
^^באקה מי ברה את הצמחים?
^^באקה מי ברה את הצמחים?
אנונימי
רק רציתי לאמר שלא לקחתי את הזמן לקרוא את השטויות שכתבת וזה נחמד להאמין שיש משהו אחרי המוות כי זה גורם לו להראות פחות מפחיד האמת היא שאף אחד לא יודע אבל אם תגיע לגן עדן תגיד לנו.
בתודה: אנשים עם מוח.
בתודה: אנשים עם מוח.
ואני שונא את זה שאתה אומר באקה מה יש לך יא אידיוט אתה אפילו לא אוטאקו
^^^ מה זה מי ברה את הצמחים אני הסברתי בפנים שהם התפתחו מבקטריות. בנוסף
הם הגיעו מגבישי קרח מהחלל
הם הגיעו מגבישי קרח מהחלל
אה הבנתי באקה זה משתמש ובאקה השם של הזן שלנו זה הומו ספייאנס יש עוד סוגים כמו הומו הרקטוס ועוד...
שואל השאלה:
^ומי ברא את הבקטריות?
^ומי ברא את הבקטריות?
אנונימי
כמובן שהצמחים הם גם תאים שהתפתחו מתוצאה של גידול חיים בגלל שכדור הארץ נמצא באזור הזהב
מה אתה שואל אותי לך תפתח את גוגל
שיכנעת
הבקטריות נוצרו מתאים מפותחים (רבי תאים) שנוצרו מהמפץ הגדול שפיזר הרבה חומרי בסיס ויצר את כדור הארץ שעליו התפתחו תאים בגלל מה שאמרתי בתגובה לפני
שואל השאלה:
ומי את התאים המפותחים?
ומי את התאים המפותחים?
אנונימי
אמרת שאתה מאמין באלוהים ואתה תסביר אבל לא הסברת כלום פשוט אמרת שאתה מאמין ולא הצגת שום טענה הגיונית כאילו פשוט החלטת שאין סיכוי שאין משהו אחרי המוות ושיש נשמה (לדבר ומעשים טובים לא קשורים לנשמה)
וואלה נשמע הגיוני אתה חי ואתה גדל ומזדקן והגוף שלך והאיברים לא יכולים לשאת את זה יוצר אז מן הסתם שמתים. אתה לא יכול לתפקד בלי לב פועל. אתה מזדקן ואתה גוסס ומת זהו אין שוו דבר אחרי זה חוץ משינה ארוכה שלא מרגישים. כנראה באמת יש משהו אחרי המוות מי יודע? וואלה אולי הנשמה עוברת לתינוק שנולד או שאתה הופך לרוח או מי יושע אולי באמת קיים אלוהים? למרות שאני לא מאמינה אבל אף אחד באמת לא יודע מה יש אחרי המוות. יש מלא תאוריות אבל אחת מהן לא הוכחה מדעית.
^^^ סאיקי אני מקווה שאתה צודק כי עדיין לא חקרתי בנושא. ושואל השאלה אולי די ואולי תפתח גוגל ותעשיר את הידע שלך במקום להסיק מסקנות לא מבוססות
לא הבנתי כלום
^יש.
זה פשוט תהליך של עשרות אלפי ומאות אלפי שנים.
וגם כנראה שלא נמשיך להשתנות יותר מידי מעכשיו.
האדם המודרני התאים את הסביבה אליו ולא את עצמו לסביבה כך ששיבשנו סוג של את הברירה הטבעית
זה פשוט תהליך של עשרות אלפי ומאות אלפי שנים.
וגם כנראה שלא נמשיך להשתנות יותר מידי מעכשיו.
האדם המודרני התאים את הסביבה אליו ולא את עצמו לסביבה כך ששיבשנו סוג של את הברירה הטבעית
דרך אגב בתחילה בתנך לפני המצאת גן עדן וגיהנום היה שאול שבו כל מי שמת לא משנה אם הוא היה אדם טוב או רע היה מגיע לשם ופשוט היה שקט מוחלט ולא היה כלום. אז הנה עוד הוכחה מהתנך שאין כלום אחרי המוות.
כל מי שמאמין ככה כמוך מטומטם בדיוק כמו השגיאות כתיב שלך
אנונימי
דרך אגב בתחילה בתנך לפני המצאת גן עדן וגיהנום היה שאול שבו כל מי שמת לא משנה אם הוא היה אדם טוב או רע היה מגיע לשם ופשוט היה שקט מוחלט ולא היה כלום. אז הנה עוד הוכחה מהתנך שאין כלום אחרי המוות.
^^^^^^^^מי אמר שאנחנו לא ממשיכים להתפתח זה תהליך מאוד איטי זה לא משהו ששמים לב אליו פתאום
החומרי הבסיס מהמפץ הגדול
אין שופ הוכחה שהוא קיים, אני לא מאמין בו אבל מכבד את מי שכן
שואל השאלה: "אני אסביר למה"
גם כן שואל השאלה: *לא הסביר בשום צורה את דעתו ורק טען שיש חיים אחרי המוות*
גם כן שואל השאלה: *לא הסביר בשום צורה את דעתו ורק טען שיש חיים אחרי המוות*
שואל השאלה:
אלוקים לא זקוק לשום מחקר, קיומו זה משהו ברור, כי זה ברור שהעולם ומה שבו לא נורצ לבד והסדר מראה על המתכנן, הוא הוכיח את עצמו לעיני כל מצרים ועם ישראל. זה פשוט בושה לעשות מקחר לאלוקים אחרי כל זה.
מי אתה שתקרא למחזירי בתשובה "שקרנים"? יש לך הפרכות להוכחות שהלם? אם כבר, אתאיסטים הם שקרנים, הם מכחישים דבר ברור (שיש לבריאה יש בורא) ומשהו שכל עם ישראל היה עד אליו.
אלוקים לא זקוק לשום מחקר, קיומו זה משהו ברור, כי זה ברור שהעולם ומה שבו לא נורצ לבד והסדר מראה על המתכנן, הוא הוכיח את עצמו לעיני כל מצרים ועם ישראל. זה פשוט בושה לעשות מקחר לאלוקים אחרי כל זה.
מי אתה שתקרא למחזירי בתשובה "שקרנים"? יש לך הפרכות להוכחות שהלם? אם כבר, אתאיסטים הם שקרנים, הם מכחישים דבר ברור (שיש לבריאה יש בורא) ומשהו שכל עם ישראל היה עד אליו.
אנונימי
^^וואו כל כך
אחי היה שאול והוא היה כתוב בתנך. בהתחלה הם לא אמרו שמי שמת הולך לגן עדן ולא הזכירו את הגהינום לפני השאול. לא יודעת מה קרה מאוחר יותר לפי דעתי הדת הנוצרית אימצה הרבה יותר את הגן עדן והגיהינום ומה שאמרתי לגבי השאול היה נכון במאה אחוז. דרך אגב גן העדן שמספרים עליו בהתחלה ידוע בתור סיפור אורבני שכתבו בתנך
נכון.
אין סיכוי שהישות הקוסמית הבדיונית הזאת שלך קיימת.
התנכ הוא ספר שנערך פעמים רבות ע"י סופרים רבים במהלך השנים. יכול להיות שהדברים האלה לא קרו בכלל, או שקרו, אך עוותו.
לדוגמא: בספר שלך מופיע כי בני ישראל יצאו ממצרים, וים סוף נחצה מולם. איך מישהו יכול לדבר אל ים והוא ייפתח? יכול להיות שהם בנו גשר, או שטו על סירה, או שזה בכלל לא קרה.
יש גם הוכחות לכך שאנחנו היינו השלב הבא באבולוציה של קוף הבונובו שנכחד מן העולם עם הזמן.
ויש לי כמה שאלות:
-ממה הישות הקוסמית שלך נוצרה? ואל תגיד היא הייתה קיימת מאז ומעולם, כי זאת התחמקות והתחכמות. כל דבר נוצר ממשהו.
-בעולם המודרני, איפה הדמות הבדיונית שלך נמצאת? אתם אומרים שהיא מחוללת ניסים, אז קדימה, תן לי דוגמא ל"נס" שקרה בעידן המודרני.
-איך אתה כזה בטוח שה"משיח" הזה שלך יבוא? נבואות הן בולשיט (למרות שמשפחת סימפסון חזתה אירועים רבים וצדקה בקשר אליהם). אשמח גם לדוגמא לנבואה שלא לקוחה מהספר שלך וידוע שהיא באמת התגשמה.
-אילו הוכחות יש לחיים אחרי המוות?
קיצור: ספר הפנטזיה המפורסם בעולם כזה מפורסם שאתם חושבים שאתם חיים בו.
זו דעתי, change my mind
התנכ הוא ספר שנערך פעמים רבות ע"י סופרים רבים במהלך השנים. יכול להיות שהדברים האלה לא קרו בכלל, או שקרו, אך עוותו.
לדוגמא: בספר שלך מופיע כי בני ישראל יצאו ממצרים, וים סוף נחצה מולם. איך מישהו יכול לדבר אל ים והוא ייפתח? יכול להיות שהם בנו גשר, או שטו על סירה, או שזה בכלל לא קרה.
יש גם הוכחות לכך שאנחנו היינו השלב הבא באבולוציה של קוף הבונובו שנכחד מן העולם עם הזמן.
ויש לי כמה שאלות:
-ממה הישות הקוסמית שלך נוצרה? ואל תגיד היא הייתה קיימת מאז ומעולם, כי זאת התחמקות והתחכמות. כל דבר נוצר ממשהו.
-בעולם המודרני, איפה הדמות הבדיונית שלך נמצאת? אתם אומרים שהיא מחוללת ניסים, אז קדימה, תן לי דוגמא ל"נס" שקרה בעידן המודרני.
-איך אתה כזה בטוח שה"משיח" הזה שלך יבוא? נבואות הן בולשיט (למרות שמשפחת סימפסון חזתה אירועים רבים וצדקה בקשר אליהם). אשמח גם לדוגמא לנבואה שלא לקוחה מהספר שלך וידוע שהיא באמת התגשמה.
-אילו הוכחות יש לחיים אחרי המוות?
קיצור: ספר הפנטזיה המפורסם בעולם כזה מפורסם שאתם חושבים שאתם חיים בו.
זו דעתי, change my mind
לא אמרתי שהוא לא מוזכר אמרתי שגיהינום לא מוזכר לפני השאול. וכדאי שתתחיל לקרוא את התנך מחדש.
^^ בנוסף הוא גם יכול להגיד שחייזרים באו ואמרו שהם אלוהים. לא הגיוני ולא לא הגיוני. אבל זו עדיין לא עובדה מוכחה
אחי אשכרה אמרתי שגיהינום לא מוזכר לפני השאול והאמת שגם לא רציתי כל כך לכתוב שהוא מוזכר כי היה לי ספק בכך אבל עזוב אל תתפוס אותי על קטנות. וכתבתי שהנצרות אימצה את גן עדן וגיהינום.
1. לא מסכימה
2. סימני פיסוק עושים פלאים
2. סימני פיסוק עושים פלאים
בוא נשים לך את זה ככה
למה הדת שלך נכונה ושל הבודהיסטית לא? הרי הם גם ככה מאמינים והם מרגישים שבודה איתם בלב או וואטאבר
כל דת חושבת שהיא הנכונה ורק היא, ולכל אחד יש אותו טיעון
אז אני לא מאמין באף דת כי הקונספט פשוט מטומטם
למה הדת שלך נכונה ושל הבודהיסטית לא? הרי הם גם ככה מאמינים והם מרגישים שבודה איתם בלב או וואטאבר
כל דת חושבת שהיא הנכונה ורק היא, ולכל אחד יש אותו טיעון
אז אני לא מאמין באף דת כי הקונספט פשוט מטומטם
אנונימי
" לא מסכים כלום בעיקר עם העברית הזאת" הרג אותי מצחוקק
כי המוח שלנו יכול להבין מה הם מעשים טובים והוא נותן לעצבים פקודות לעשות את הפעולות האלה
כן, אין לי כוח לכתוב למה
לא הבנתי בשיט מה אמרת . יש סיבה למה סימני פיסוק הומצאו.
אני זורם איתך, לשם מה נבראנו בשביל לקיים מעשים טובים ולזכות לגן עדן? מה הסיבה בשביל הסיבה? אגב אלוהים האמיתי זה מקור המציאות אנחנו ואלוהים זה אותו ישות עם אין סוף פיצולים
לא הבנתי את השאלה
זה היופי
לא צריך המשך ולא צריך סיבה לקיום, זה פשוט קורה
כשאנשים לא מוצאים תשובה הם ממציאים דברים (בדיוק כמו משפטים בגיאומטריה)
לא צריך המשך ולא צריך סיבה לקיום, זה פשוט קורה
כשאנשים לא מוצאים תשובה הם ממציאים דברים (בדיוק כמו משפטים בגיאומטריה)
תקשיב, אתה לא יכול להוכיח שמה שקרה בתנ"ך באמת קרה. אין לך שום הוכחה ממשית. לכל הידוע לנו איזה זקן שיכור (או צעיר) היה יכול לכתוב את התנ"ך ואז לבוא ולהגיד כזה "יש לי תשובות!" וגם בהתחלה לא כתבו את סיפורי התנ"ך הם היו כמו אגדות ערב לילה ולילה (נראה לי זה איך קוראים לזה) אז יש מצב גם שלאט לאט החצינו את זה ושינו את זה. אני אישית לא מאמינה בחציית ים סוף ומים מהסלע או וואטאבר.
עם זאת אני לא מזלזלת במי שכן מאמין. זאת דעתי האישית וזהו.
עם זאת אני לא מזלזלת במי שכן מאמין. זאת דעתי האישית וזהו.
צודק בהחלט
אין שום הוכחה מדעית שיש נשמה הטיעונים היחידים הם ההרגשה שלנו כבני אדם
לא כל כך הבנתי את התחביר
רציני, כאילו לא הבנתי מה כתבת
מה זה "בנות נענים וזה ומה אחרי"
בקיצור כל מה שכתבת כתוב לא נכון ובצורה לא ברורה בעליל
רציני, כאילו לא הבנתי מה כתבת
מה זה "בנות נענים וזה ומה אחרי"
בקיצור כל מה שכתבת כתוב לא נכון ובצורה לא ברורה בעליל
אנונימית