5 תשובות
בהתחלה חשבתי כחול..
תעמוד יותר זקוף אולי
כן ככה זה , בבוקר אנחנו בגובה המקורי שלנו
ואז בהמשך היום היציבה שלנו נהרסת ויורדים 1-2 ס"מ מהגובה...
אע וואי מילה קראתי על זה פעם אבל לא זוכר אם זה הפוך בכלל
זה קשור לזה שהגוף שלך היה מקופל במהלך הלילה
בעצם במהלך היום בגלל הנוזלים שיש בין דיסקים בעמוד השדרה, בלילה הם מתמלאים זה למה אתה קצת יותר גבוה בבוקר