8 תשובות
שואל השאלה:
למה^
אנונימי
לשבת דקה אחת לפני טיסה

לא לפתוח מטרייה בבית
4AM
^^ כי לא יהיה כסף
4AM
מהפחות מוכרים:
כשעוברים דירה הראשון להכנס צריך להיות החתול כדי לגרש רוחות רעות
אם דורכים על מישהו בטעות הוא צריך לדרוך חזרה כדי לא לריב
אם שוכחים משהו בבית וחוזרים לקחת אותו צריך להסתכל במראה כדי ששדים לא ייכנסו
שואל השאלה:
ומזה טפאצקי
אנונימי
נעלי בית
לא לעבור מעל בני אדם. אם בן אדם שוכב, אז לא לעבור מעליו.
^ כי הוא לא יגדל
ולשבת לפני למזל טוב אם אני לא טועה