13 תשובות
לא
הפרעה אחת לא תהרוג אף אחד תרגעי
הפרעה אחת לא עושה כלום וגם לא שתיים, זה בקטנה וקורה לכולם מתישהו
הפרעה אחת לא
הפרעה אחת לא עושה כלום אל תדאגי
שואל השאלה:
ליטרלי לא הפרעתי אפילו סתם נטפל אליי
אנונימית
אני שונא אנשים כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
שומע סתום תפה יש כאלה שנלחצים מדברים שהם "כלום" בשבילך
אנונימית
נלחצים? כשערבי הולך מאחוריך ברחוב ב12 בלילה תלחצי.
אנונימי
^
אז אתה גם גזען?

לשאלה, הפרעה אחת לא משפיעה על כלום, אבל חבל ככה להרוס את הרצף, אין ספק.
^נופ, נתתי סיטואציה
אנונימי
למה דווקא ערבי? אם יהודי הולך אחרי בלילה אני לא צריכה להלחץ?
יותר מזה, למה שאני בהכרח אדע איזה אדם עומד מולי ומה הלאום, הדת, או המוצא שלו?
קרה לי בכיתה ז
הפרעה יחידה בכל ה12 שנים
וזה היה ליטרלי כי אמרתי תשובה נכונה ושכחתי להצביע
ממש בכיתי על זה חח