2 תשובות
אני כמעט על היום הראשון ב12 וחצי בלילה
התחלתי עוד באוקטובר- הייתי ביום18 אז היה לי ממש קשה כבר
הייתי במרחק של שנייה מלהישבר ועצרתי
היום אני כבר ביום 20
התחלתי עוד באוקטובר- הייתי ביום18 אז היה לי ממש קשה כבר
הייתי במרחק של שנייה מלהישבר ועצרתי
היום אני כבר ביום 20
אנונימי
בטח
אנונימי
באותו הנושא: