2 תשובות
אני כמעט על היום הראשון ב12 וחצי בלילה

התחלתי עוד באוקטובר- הייתי ביום18 אז היה לי ממש קשה כבר

הייתי במרחק של שנייה מלהישבר ועצרתי
היום אני כבר ביום 20
אנונימי
בטח
אנונימי