7 תשובות
זה סבמבה במבה
תדווחי אבל תחשבי על האנשים שזה מוחק להם זה די מעצבן.....
דווחי הכל טוב תעשי מה שבאלך :)
גם אני ככה
אבל כאילו כשיש שאלה ללא מהות ואין סימן שאלה ולא שאלה בכלל אני ישר מדווחת.
ואם משהו כמו "אני הפלצתי מה אני עושה??"
אצלי זה ישר דיווח.
בכל מקרה תדווחי כמה שאת רוצה.
אנונימית
דווחי דווחי חופשי
גם אני עושה את זה כי זה בעצם מה שנכון
שואל השאלה:
אני לא נאמנת סטיפס אז אני לא יכולה למחוק בעצמי
אנונימית