7 תשובות
שואל השאלה:
cherryberry

אין במנטה הרבה פחות תחליפי סוכר לא בריאים או משו?
מסטיק זה לא בריא בנוסף טעם אבטיח זה טעים
שואל השאלה:
דווקא יש להם הרבה השפעות חיוביות
כן אך לא
פירות יער הכי טעים בפער
מנטה זה הכי טעים, בריאותית זה ממש לא משנה
לא יודע אם בריא אבל טעים