7 תשובות
שואל השאלה:
cherryberry
אין במנטה הרבה פחות תחליפי סוכר לא בריאים או משו?
cherryberry
אין במנטה הרבה פחות תחליפי סוכר לא בריאים או משו?
מסטיק זה לא בריא בנוסף טעם אבטיח זה טעים
שואל השאלה:
דווקא יש להם הרבה השפעות חיוביות
דווקא יש להם הרבה השפעות חיוביות
כן אך לא
פירות יער הכי טעים בפער
מנטה זה הכי טעים, בריאותית זה ממש לא משנה
לא יודע אם בריא אבל טעים
באותו הנושא: