התחברות
הרשמה
אני ילדה מאוד אדישה אבל יש לי חוש הומור, זה הגיוני?
19 במרץ 2013, 14:28
הומור
חושים
צחוק
חיזור
אהבה
אופי
3 תשובות
בטח! אני מכיר אנשים כמוך,
שמדי פעם זורקים משהו מצחיק כזה,
I
I would die for you baby
כן, ברור:)
א
אנונימית'
כן... את מתארת פה אותי (:
ה
הלוווווו
באותו הנושא:
רשימת בדיחות (הומור שחור קיצוני מאוד אל תיכנסו אם לא מתאים לכם ) זה מצחיק לדעתכם?
הגיוני שאני אדם מאוד שלילי ואדיש ושונא הרבהה אנשים וכו אבל אני לרוב צוחקת כל שנייה ויש לי חוש הומור?
אני ילדה קשה והרבה לא מבינים תאופי שלי ואת הציניות שלי אני אדישה לרוב וקשה לי לסמוך על אנשים להשתנות? איך?
אני בן אדם מאוד אדיש וקר ובלה בלה, הגיוני שאני כמעט תמיד מחייכת?
הגיוני להיות אדם אדיש ורגיש בו זמנית?
אני אדישה יחסית מאוד, אבל ממש כיף איתי ואני מצחיקה
הגיוני שאני לא אדישה בכללי אבל כשמקללים כן?
הקראש אמר לי שאני אדישה ואני אמרתי שאני לא, ואז ילד אחד עבר ואמר שאני קצת אדישה ושהוא הלך כזה אז הקראש אמר לי התחיל איתך
הגיוני שאני מדברת עם החבר שלי בוואצפ אני מרגישה שהוא אדיש מעט אבל שאנחנו נפגשים אני מרגישה שהכי אכפת לו?
מה אתם חושבים על ילדה אדישה?
אני בן אדם מאוד אדיש והיום מישהו התחיל איתי ברחוב