4 תשובות
אני
בן אדם שיפה מבפנים בן אדם שמכבד נראות זה הכל עניין של טעם! בעיני אדם מושלם זה יכול להיות אתיופי אני אוהבת
אנונימית
אין כזה.
באותו הנושא: