7 תשובות
כן
אנונימי
אם אין לך ויזה אז תבטלי את הטיסה.. לוקח הרבה יותר משבוע להוציא ויזה, פשוט לא יתנו לך להיכנס לגבולות ארצות הברית.
כן זה כמעט חצי שנה התהליך הזה
זה היה שאולה רצינית? טסת פעם?