9 תשובות
לא תפסיקי להספים תודה ביי
כן כואב אבל קצת
את האמת היא חמודה רצח אבל היא קצת צריכה ללמוד להביע את עצמה כמו שצריך במקום רק לצעוק.
גם כן וגם לא
לא, אולי בבחירות הבאות (עוד 4 שנים אחרי ממשלת ימין מצויינת!) הוא תעבור את אחוז החסימה
אנונימי
בכלל לא
קצת
לא, היא לא שפוייה וצריכה טיפול
בן אדם שרץ לפוליטיקה אמור להיות שפוי ולא לבכות מכל דבר
בן אדם שרץ לפוליטיקה אמור להיות שפוי ולא לבכות מכל דבר
לא
שתנוח קצת
שתנוח קצת
באותו הנושא: