5 תשובות
אני אישית לא אהבתי, אבל תטעמי אם בא לך אין ממש מה להפסיד, עולה בסביבות ה8-10 שקל לא יותר
כן זה סבבה, לא המשקה האהוב עליי אבל בסך הכל שווה ניסיון יכול להיות שתאהבי. יש לזה ממש טעם שמזכיר קולה בטעם דובדבן
כן זה סבבה
שואל השאלה:
אבל שווה את זה?
אנונימית
נחמד, מזכיר קולה
חושבת שזה עולה בסביבות ה8 שקל, תלוי איפה