2 תשובות
about us (מומלץ, אין סמאט, בעברית) בן ובן
נשיקה גנובה( מומלץ, ממש טיפונת סמאט לא מפורט בכלל, בעברית) בן ובן
she's mine (מומלץ, אין סמאט אבל הרבה קללות, בעברית) בת ובן
wings(מומלץ, אין סמאט מפורט, אבל יש הרבה דיבור סמאטי, בעברית) בן ובן
please love me?(אני עדיין ממש בהתחלה אין לי המלצה, קצת סמאט כנראה יהיה שם, בעברית) בן ובן
bully and his crush (מומלץ, אין סמאט אבל מביא סערת רגשות, באנגלית) בן ובן
זוכר אותך, זוכרת אותך(מומלץ, אין סמאט בכלל, בעברית) בן ובת
קפה לא מספיק(מומלץ, אני עדיין בהתחלה אבל ממש צחקתי ונהנתי, ככל הנראה אין שום סמאט, בעברית) בן ובן
המאפיה והמלוכה(מומלץ, יש סמאט, בעברית) בן ובת
על טעויות משלמים(מומלץ, יש סמאט, בעברית) בן ובת
אמלה כמה ספרים על גייז אני קראת
נשיקה גנובה( מומלץ, ממש טיפונת סמאט לא מפורט בכלל, בעברית) בן ובן
she's mine (מומלץ, אין סמאט אבל הרבה קללות, בעברית) בת ובן
wings(מומלץ, אין סמאט מפורט, אבל יש הרבה דיבור סמאטי, בעברית) בן ובן
please love me?(אני עדיין ממש בהתחלה אין לי המלצה, קצת סמאט כנראה יהיה שם, בעברית) בן ובן
bully and his crush (מומלץ, אין סמאט אבל מביא סערת רגשות, באנגלית) בן ובן
זוכר אותך, זוכרת אותך(מומלץ, אין סמאט בכלל, בעברית) בן ובת
קפה לא מספיק(מומלץ, אני עדיין בהתחלה אבל ממש צחקתי ונהנתי, ככל הנראה אין שום סמאט, בעברית) בן ובן
המאפיה והמלוכה(מומלץ, יש סמאט, בעברית) בן ובת
על טעויות משלמים(מומלץ, יש סמאט, בעברית) בן ובת
אמלה כמה ספרים על גייז אני קראת
אנונימית
אמא תקשיבי יש את הסדרה painful hearts זה נדיר את חייבת לקרוא! וגם קוברה, יש לי מלא כנסי לעמוד שלי:bossmotek שמרתי שם המון תסתכלו! מקווה שעזרתי לכן 3>>