7 תשובות
אכן מבאס אבל הכל בסדר
אולי אחת מהחברות שלה שאלה אותה אם היא רוצה לעשות את המשימה איתן והיא שכחה שהיא צריכה לעבוד איתך
תדבר איתה
שואל השאלה:
^אני מעדיף להתנהג מחר כאילו זה לא קרה
אנונימי
איזה כיתה אתה ?
אנונימי
שואל השאלה:
י''א
אנונימי
אני הייתי שואלת במקומך למה היא לא עשתה איתך את העבודה אם קבעתם שכן
אנונימית
שואל השאלה:
^הם לא שוביניסטים?
לפי מה שאני יודע, הם אומרים את השיט הכי דפוק רק בשביל פרסום
אנונימי
שואל השאלה:
עדכון- כל זה היה אי הבנה אחת גדולה ואני מרגיש כמו אידיוט כי כבר עשיתי את העבודה לבד
אנונימי