6 תשובות
כן בטח :)
Zm
לא יודעת... האמת שלדעתי לא אבל לא בקטע של שפיטה, גם בקטע של הבריאות שלה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^אנונימית כתבתי לא בעודף משקל. כאילו 3 קילו מתחת. בריאותית זה כן נחשב בסדר
אנונימית
אה, אז כן
אנונימית
את לא צריכה להוריד במשקל. כל עוד את במשקל בריא ואוכלת אוכל מזין את לא צריכה לדאוג לגבי זה. את לא צריכה להיות רזה כדי להיות יפה. את יפה כמו שאת.