3 תשובות
להיות את, לא פיקמי, לא שום דבר אחר.
לא לחשוב שמי שפחות "נשית" או משהו לא נחשבת אישה
פשוט לא לפחד להיות את ליד בנים כי אם את יותר מדי נמרחת על בנים קצת בעיה
ואם את לא חושבת שזה נכון וחברות שלך סתם מקנאות בך או משהו, תדברי איתן על זה ואם לא עוזר את תהיו חברות יותר..
אנונימית
אל תשני את ההתנהגות שלך בגללן , אוליי תנסי פחות להתלונן על דברים אם את מרבה להתלונן ולקטר להן אבל חוץ מזה זהו
פשוט תהיי עצמך. אל תנסי לרצות..