9 תשובות
כל הכבוד אח
מאמינה שכן אבל זה די מטןמטם בעיניי
שואל השאלה:
^מה לעשות שאין מפלגות ימניות שהן מקבלות את כןלם.. אז הצבעתי ביבי כי הוא מקבל את כולם
^מה לעשות שאין מפלגות ימניות שהן מקבלות את כןלם.. אז הצבעתי ביבי כי הוא מקבל את כולם
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ תודה גבר
^^^ תודה גבר
אנונימי
שואל השאלה:
אל תאמיני וכי כנראה אם היתי סטרייט הייתי סבבה עם זה אז
אל תאמיני וכי כנראה אם היתי סטרייט הייתי סבבה עם זה אז
אנונימי
שואל השאלה:
אני הומו ולא שללתי להצביע לו אבל לבסוף הצבעתי ביבי
אני הומו ולא שללתי להצביע לו אבל לבסוף הצבעתי ביבי
אנונימי
אולי יש
^^כי אם הוא יצביע לשמאל (שבעדו) אז הם יתנו לערבים המון חופש ואז הוא ימות בלי קשר להיותו הומו.
בקשר לשאלה עצמה, כן יש הומואים שמציעים בן גביר. אני ראיתי אחד כזה בשאלה אחרת בסטיפס.
בקשר לשאלה עצמה, כן יש הומואים שמציעים בן גביר. אני ראיתי אחד כזה בשאלה אחרת בסטיפס.
באותו הנושא: