16 תשובות
קשוח...אל תשאלי אנשים בסטיפס לכי לגורם ממשלתי ממש לא כאן
^^אל תייחלי לעצמך כזה דבר
שואל השאלה:
איזה מעניין זה חרא
איזה מעניין זה חרא
זה סיטואציה נורא מסובכת
יש לך עם מי לדבר?
^^^^^ זה לא משהו שאתה אמור לאחל לעצמך
יש לך עם מי לדבר?
^^^^^ זה לא משהו שאתה אמור לאחל לעצמך
שואל השאלה:
זה כבר עבר אין למי לפנות
הכל בסדר עכשיו אין בינהם קשר יותר וזה כבר נפתר
אבל אני קצת בהלם לגלות את זה עכשיו
זה כבר עבר אין למי לפנות
הכל בסדר עכשיו אין בינהם קשר יותר וזה כבר נפתר
אבל אני קצת בהלם לגלות את זה עכשיו
^אולי תדברי על זה עם אמא שלך? לדעתי יעשה לך טוב לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו
שואל השאלה:
לא יודעת עם מי אני אדבר
וחשוב לי להבהיר שהבעיה זה לא הם ומה שקרה בניהם הבעיה שגיליתי עכשיו וקשה לי להסתכל עליהם בעיניים
לא יודעת עם מי אני אדבר
וחשוב לי להבהיר שהבעיה זה לא הם ומה שקרה בניהם הבעיה שגיליתי עכשיו וקשה לי להסתכל עליהם בעיניים
שואל השאלה:
אני לא בקשר טוב איתה ...
אני לא בקשר טוב איתה ...
^^אם ככה תנסי לשכוח מזה ולהמשיך בחייך
זה יעשה לך רק רע להמשיך לחשוב על זה לדעתי
זה יעשה לך רק רע להמשיך לחשוב על זה לדעתי
שואל השאלה:
אני אנסה אבל זה משגע אותי לחשוב שלא ידעתי את זה
אני אנסה אבל זה משגע אותי לחשוב שלא ידעתי את זה
שואל השאלה:
יותר גרוע אני חיה איתו
ואני לא בקשר עם אמא שלי
יותר גרוע אני חיה איתו
ואני לא בקשר עם אמא שלי
שואל השאלה:
לא הוא לא יודע , ובגלל זה שאלתי כי אני לא יכולה להסתכל עליו
לא הוא לא יודע , ובגלל זה שאלתי כי אני לא יכולה להסתכל עליו
שואל השאלה:
לא נראה לי
היה לו רק משהו לאמא שלי
לא נראה לי
היה לו רק משהו לאמא שלי
שואל השאלה:
אני פשוט באמת לא יודעת איך להתמודד עם זה
אני פשוט באמת לא יודעת איך להתמודד עם זה
תנסי לדבר על אדם קרוב, זה יעזור לך
שואל השאלה:
טוב
תודה רבה 3>
טוב
תודה רבה 3>