16 תשובות
קשוח...אל תשאלי אנשים בסטיפס לכי לגורם ממשלתי ממש לא כאן
^^אל תייחלי לעצמך כזה דבר
שואל השאלה:
איזה מעניין זה חרא
זה סיטואציה נורא מסובכת
יש לך עם מי לדבר?
^^^^^ זה לא משהו שאתה אמור לאחל לעצמך
שואל השאלה:
זה כבר עבר אין למי לפנות
הכל בסדר עכשיו אין בינהם קשר יותר וזה כבר נפתר
אבל אני קצת בהלם לגלות את זה עכשיו
^אולי תדברי על זה עם אמא שלך? לדעתי יעשה לך טוב לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו
שואל השאלה:
לא יודעת עם מי אני אדבר
וחשוב לי להבהיר שהבעיה זה לא הם ומה שקרה בניהם הבעיה שגיליתי עכשיו וקשה לי להסתכל עליהם בעיניים
שואל השאלה:
אני לא בקשר טוב איתה ...
^^אם ככה תנסי לשכוח מזה ולהמשיך בחייך
זה יעשה לך רק רע להמשיך לחשוב על זה לדעתי
שואל השאלה:
אני אנסה אבל זה משגע אותי לחשוב שלא ידעתי את זה
שואל השאלה:
יותר גרוע אני חיה איתו
ואני לא בקשר עם אמא שלי
שואל השאלה:
לא הוא לא יודע , ובגלל זה שאלתי כי אני לא יכולה להסתכל עליו
שואל השאלה:
לא נראה לי
היה לו רק משהו לאמא שלי
שואל השאלה:
אני פשוט באמת לא יודעת איך להתמודד עם זה
תנסי לדבר על אדם קרוב, זה יעזור לך
שואל השאלה:
טוב
תודה רבה 3>