9 תשובות
קודם כל בהצלחה רבה! כל הכבוד שלא ויתרת גם אחרי 8 טסטים
נשמע מצוין, כמובן אידאלי שהטסטר לא יתערב אבל אם זו הבעיה היחידה שהייתה בטסט, נשמע טוב
יש סיכוי...
למרות שלי אמרו שעדיף לא לעשות דברים כאלה...
אלה אם כן המהירות ממש איטית - מתחת למותר...
שואל השאלה:
וואי מקווה שאעבור כי נמאס לי מהחרא הזה
אנונימי
אני חושבת שכן, בהצלחה!!!
בכל מקרה, אם קורה מצב שלא - אל תאבד תקווה!
שואל השאלה:
עברתיי
וואי אני הכי שמח בעולם
אנונימי
איזה כיףף אחי כל הכבוד מגיע לך
שואל השאלה:
תודה תודה❤❤
אנונימי