תשובה אחת
תגידי לסמל/ת או לממ שלך שהיא עושה את זה כי זה בעיקרון פקודה שאסור לה לתת

לימדו אותנו בטירונות שיש פקודות שבעיקרון הן לא תקינות שצריך לציית להן כי הן לא מסכנות חיים או משהו ואחרי לדווח למישהו בדרגה מעל ואחת הדוגמאות שנתנו זה משהו מאוד דומה למה שכתבת