17 תשובות
כן
כן ברור
כן
אני גם אימצתי כלב מהסיבה הזאת בערך
אני גם אימצתי כלב מהסיבה הזאת בערך
אנונימית
זה בסדר לרצות כלב בכל מצב❤
תנסי לדבר על זה עם ההורים שלך, בטוחה שהם יצליחו להבין.. גם אם יקח לזה זמן, מאמינה שבסוף זה יקרה
תנסי לדבר על זה עם ההורים שלך, בטוחה שהם יצליחו להבין.. גם אם יקח לזה זמן, מאמינה שבסוף זה יקרה
שואל השאלה:
ואנונימית הכלב עזר לך להפיג את הבדידות?
ואנונימית הכלב עזר לך להפיג את הבדידות?
אנונימית
כן זה הגיוני ממש
ואם תרצי לדבר אט משהו, אני פה ❤
ואם תרצי לדבר אט משהו, אני פה ❤
לגיטימי מאוד
זה לגמרי בסדר!
אפילו ממש חשוב ומצווה לאמץ כלבים, יש כלבים שאין להם בית, הם גם בודדים וממש ירצו את החברה שלך!
אפילו ממש חשוב ומצווה לאמץ כלבים, יש כלבים שאין להם בית, הם גם בודדים וממש ירצו את החברה שלך!
אנונימית
כן זאת סיבה ממש טובה לרצות כלב
את שואלת אותנו תשאלי את הכלב אם זה בסדר מבחינתו אם כן אז כן
אני ישנה איתו במיטה , הוא דובי
אנונימית
כן
כן זה כמו שתרצי חבר כי את בודדה
אנונימית
כן זה עזר לי מאוד, כשאני חוזרת לבית הוא שמח לראות אותי, אני אוהבת להאכיל אותו ולטייל איתו ולטפל בו, אני משחקת איתו ומציקה לו בצחוק , הוא כלב שטותי כזה וכיפי .. כלב מתוק, זה כיף לדעת שיש מישהו שצריך אותי ואוהב אותי ללא תנאים, הוא חבר טוב חח
לגמרי ממליצה
לגמרי ממליצה
אנונימית
ברור שזה בסדר כלבים עוזרים חד משמעית לבדידות ממליצה בחום זאת חיה נדירה
רק אני קראתי לרצוח כלב?
זה לא בושה לרצות חברה, אני חושבת שלכל אחד כלב יכול לעזור, וזה לא אנוכי או משהו.
באותו הנושא: