11 תשובות
יותר טוב
ממש לא מוריד ולהפך
אצל גבר עוד יותר מעלה
אצל גבר עוד יותר מעלה
נכנסים לחנות
על תיכנסי לטיקטוק, זה סתם ai של סין
יותר טוב
להפך
שואל השאלה:
אני מרגישה לא בנוח שאני אומרת פתאום "אין לי אינסטגרם" או "אין לי טיקטוק" , כי לכולם יש ואני מרגישה ווירד למרות שממש לא ברצון שלי להתקין.
הגיוני?
אני מרגישה לא בנוח שאני אומרת פתאום "אין לי אינסטגרם" או "אין לי טיקטוק" , כי לכולם יש ואני מרגישה ווירד למרות שממש לא ברצון שלי להתקין.
הגיוני?
אנונימית
אני בת אבל אם היית בן אז זה שאין לך לפחות אחד מהם היה מפריע לי
אנונימית
מעלה
אנונימית
בת כמה את?
שואל השאלה:
15
15
אנונימית
באותו הנושא: