3 תשובות
בהגדרות
את נכנסת לטלפון
ואז על הכרז שיחות
ועושה על תמיד
את נכנסת לטלפון
ואז על הכרז שיחות
ועושה על תמיד
של סירי
אין לי אייפון אבל אני מניח שבהגדרות
באותו הנושא: