6 תשובות
אתה צריך לבנות לך תפריט מסודר בעל שש ארוחות ביום..ולדאוג לחלבונים
שואל השאלה:
אז זהו שאני אדם יחסית גדול ויש לי בטן יחסית אני רוצה להוריד אותה
אנונימי
שואל השאלה:
אם מבחינת לגדול אני גדול מספיק טני פשוט לא מצליח להוריד את הבטן
אנונימי
תעשה הרבה אימוני בטן
תאכל יחסית רגיל תנסה להוסיף חלבונים, ירקות, פירות
להפחית נישנושים,
להרגיל את עצמך שלא יהיה בבית דברים כאלה
אם אתה רוצה נשנוש תאכל קולרבי גזר מלפפון אפילו פופקורן אם אתה רוצה חטיף זה מהיותר בריאים
ותשתה מלאא מים ככה לא תרגיש צורך לנשנש
אנונימית
שואל השאלה:
אני עושה כל הגוף ואוכל אני אוכל בוקר צהורים ערב ואני מנשנש הרבה זאת אחת הבעיות שלי אני לא יודע איך לא לנשנש או מה לנשנש
אנונימי
אילו אימונים אתה עושה? כמה אתה אוכל