7 תשובות
שואל השאלה:
^^
אני בת ואני אקנה את זה מהכסף בת מצווה שלי אני לא צריכה עבודה
^^
אני בת ואני אקנה את זה מהכסף בת מצווה שלי אני לא צריכה עבודה
תאמרי שיקנו לך לבת מצווה
אנונימי
שואל השאלה:
^ הבת מצווה שלי היתה לפני שנתיים
^ הבת מצווה שלי היתה לפני שנתיים
כך שגם אתה חלק מענין הקניה
נתחלק בכסף
תחפש עבודה לגילים שלך ותעבוד אם הם לא מסכימים
אנונימי
תעשי איתם הסכמים לגבי האפלקציות וזה גם לי זה קרה ואמא שלי בודקת לי את הטלפון גל לילה
גם זה בחירה שלך מכספך האישי.
אם לדוגמא תהיה לך סיסמב תספרי להם מה היא ותחפשי עוד אפלקציות
לאייפון.
ותסבירי להם שזה הכסף שלך ואת רוצה כי זה הכסף ליטרלי שלך שאת חסכת
גם זה בחירה שלך מכספך האישי.
אם לדוגמא תהיה לך סיסמב תספרי להם מה היא ותחפשי עוד אפלקציות
לאייפון.
ותסבירי להם שזה הכסף שלך ואת רוצה כי זה הכסף ליטרלי שלך שאת חסכת
באותו הנושא: