3 תשובות
לא חייב לשים אותו
זה אם נגיד את מחלקת מספר אז את שמה את זה
אם הבנתי נכון שמים את זה ליד כל צעד בתרגיל בשביל להראןת איזו פעולה עשית,
נגיד:
x+ 4 = 10
אז בצד אני אשים /-4
וזה יראה שהחסרתי 4 בשביל למצוא את x
יואו איך אין לי כוח להסביר את זה
שמים את זה בצד ימין של המשוואה כשאת עושה עליה תרגיל
למשל: 15+2x=27+8 ואז את רוצה לעשות פעולה כמו חיסור/חיבור/כפל/חילוק/ועוד
את שמה את הסלאש 35-/ 15+2x=27+8 ואז את בעצם מורידה משני הצדדים של המשוואה 35

אבל את חייבת להוריד/להוסיף משני הצדדים את לא יכולה רק מצד אחד