3 תשובות
שואל השאלה:
לא מזלזלת חס וחלילה אבל לפי הסקרים האחרונים בערוץ 12 אם כולם כולל כולם יוצאים להצביע זה של ביבי
לא מזלזלת חס וחלילה אבל לפי הסקרים האחרונים בערוץ 12 אם כולם כולל כולם יוצאים להצביע זה של ביבי
אנונימית
באמת נראה לך שאני אלך להצביע ביבי או בן גביר רק בשביל לא לבזבז את הקול?!
לא אכפת לי מצידי שיגיעו גם ל100 מנדטים העיקר שעשיתי משהו בשביל להחליש אותם ולחזק את הגוש הנגדי
לא אכפת לי מצידי שיגיעו גם ל100 מנדטים העיקר שעשיתי משהו בשביל להחליש אותם ולחזק את הגוש הנגדי
אנונימית
בוא נסביר כמה דברים.
בתור התחלה, אין שום בושה בלהצביע למפלגות אופוזיציה, זה אפילו חובה גדולה יותר מאשר להצביע לקואליציה, בדיוק כמו שזו לא בושה להצביע לליכוד שישבה עכשיו שננה באופוזיציה וכנראה תשב עוד אחת בגלל הטריק הפוליטי שביבי עשה ב2019.
אחרי שזה ברור אני אוסיף שאם כל השמאל יוצא להצביע לערבים יש 24 מנדטים והם המפלגה הכי גדולה בכנסת, ומונעים מכל ממשלה שהם לא רוצים להתקיים.
אחרי שגם זה ברור אני אומר שכרגע לימין יש את אותו הסיכוי להקים ממשלה כמו לשמאל.
בתור התחלה, אין שום בושה בלהצביע למפלגות אופוזיציה, זה אפילו חובה גדולה יותר מאשר להצביע לקואליציה, בדיוק כמו שזו לא בושה להצביע לליכוד שישבה עכשיו שננה באופוזיציה וכנראה תשב עוד אחת בגלל הטריק הפוליטי שביבי עשה ב2019.
אחרי שזה ברור אני אוסיף שאם כל השמאל יוצא להצביע לערבים יש 24 מנדטים והם המפלגה הכי גדולה בכנסת, ומונעים מכל ממשלה שהם לא רוצים להתקיים.
אחרי שגם זה ברור אני אומר שכרגע לימין יש את אותו הסיכוי להקים ממשלה כמו לשמאל.
באותו הנושא: