4 תשובות
תעירי אותם
לא כדאי לחכות סתם
שואל השאלה:
אף פעם אין לי דברים של חרדה זה הפעם הראשונה שזה קורה גם הדמעות חמות ההורים שלי קמים עוד שעה וחצי להעיר אותך או לחכות?
אנונימית
האם את בחרדה? תבדקי אולי יש לך חום אולי את חולה, יכול מאוד להיות שהתקררת. הייתי ממליץ להעיר מישהו בבית שיהיה איתך ויעזור לך. אם זה לא עובר ואת מרגישה יותר גרוע אז תלכי לרופא.
לשתות תה
אני לא מבינה בזה כלכך אבל אם קשה לך לנשום באמת תעירי את ההורים שלך ואולי תלכו לבית חולים רק כדי לבדוק שהכל בסדר